Emine Girgin

Her Gün Aynı Pilav Yenir Mi?

27 Kasım 2017 23:59
A
a
Konu evliliğe gelince “Her gün aynı pilav yenir mi?” dedi. Daha önceden bir evlilik geçirmiş ve bir daha evlilik düşünmeyen bir erkek. Sahiden bazı erkeklerimiz evlilikten o kadar çok korkuyor ki, korkularını da böyle kötü esprilere saklıyor. O cümleyi biraz açacak olursak, “Her gün aynı kadınla birlikte olmaktan sıkılırım, farklı farklı çiçekten bal alırım” diyordu işte gülerek.
Yaşadığı kötü tecrübe yüzünden bilinçaltına evliliğin kötü bir müessese olduğunu öyle bir işlemiş ki, karşısına çok sevip evlenebileceği bir kadın çıktığında uzun bir ilişki belki (bence çok zor) ama evliliği asla yürütemeyeceğine inanıyor. Zaten öyle bir cümle kurduğunda bende onun bir evlilik yürütebileceğine inanmıyorum.
Bu arkadaş gibi, böyle düşünenleriniz varsa ne yaşadınız da böyle düşünüyorsunuz? Bunu önce bir kendinize sorun, sorgulayın derim. Ben geçmişinizde birini çok sevip sonrasında büyük bir acı çektiğinizden dolayı, bir daha âşık olmamak ve bağlanmamak için, içinizdeki derin boşluğu farklı kadınlarla aşırı seksle doldurduğunuzu düşünüyorum. Hani bazı kadınlar mutsuzluğunda çikolata yeme ihtiyacı duyar ya çikolatanın onu mutlu edeceğine inanması gibi, aşırı seks yapan erkeklerinde acılarını ve boşluklarını kapattıklarını düşünüyorum. Duygular azaldıkça, paraya, alkole, eşyalara ve sekse verilen önem artıyor.
O cümleyi kuran erkeğin içindeki daha önceden hayal kırıklığı ve acı yaşamış küçük çocuğu bulmasını ve içindeki o çocukla artık barışmasını istiyorum. Yaşananlardan kendinize ders çıkartabilmeyi geçte olsa öğrenmelisiniz. Bunu hayata ve ilişkiye küserek yapmayın. “Her gün aynı pilav yenir mi?” mantığıyla geçmişinizdeki acı aşktan dolayı yalnız kalmaktan korkup kaçarak, sürekli farklı kadınlarla farklı hayatlar yaşayarak yine yalnız kalacaksınız. Bence bunu bir düşünün bugün. Yoksa hep mutsuz olur ve yalnız kalırsınız benden söylemesi.
1000
icon
...? 30 Kasım 2017 02:16

gözlerinin içine bile bakmaya cesaretiniz yoksa, bırakın da seveni alsın o kızı, hem gözüne bakar, hem sözüne bakar, hem kalbine, yüreğiyle bakar. Sevmek cinsellik sex demek değildir. Gidin evcil bir kedi gibi dizlerine yatın ve gözlerinin içine bakın...

0 0 Cevap Yaz
Emrah KESKİN 30 Kasım 2017 02:07

hani o burjuva, zampara, hovarda geçinen tipler var ya,eşi evde ekmek beklerken çarşıda orda burda manita avına çıkan, madem gözün dışardaydı, niye alfın o zaman elkızını, çakma delikanlılar, sevemeyeceğiniz, bakamayacağınız kızı almayın, her şeyden önce AH almayın. Sonra iki yakanız biraraya gelmez. Pilavda bi sıkıntı yok da, sizde pilav yiyecek ağız yok sanırım, bırakın bu ayakları, her kuşun eti yenmez.

0 0 Cevap Yaz
Mehmet Yzb. 30 Kasım 2017 01:25

Her çiçekten bal alan arı gibi o çiçekten o çiçeğe gezilmez, Adam gibi seversin ve birlikte yaşlanırsın, ah almak çok kötüdür. Hergün aynı pilav yenir mi yaa deyip playboy olduğunu zannedenler, kesinlikle kendine inancı ve güveni olmayan, kişilik bozukluğu olan zavallı lardır.

0 0 Cevap Yaz
Ahmt 30 Kasım 2017 01:20

Seviyorsanız onu, her şeyi bir kenara bırakın ve ona gidin.

0 0 Cevap Yaz
PİLAVCI CENGİZ 28 Kasım 2017 20:26

Ben de şu yazınızı ve tüm yazılarınızı ilgi ve merakla okuyan bir okurunuz olarak her yazınızda çok değişik manidar bir o kadar da eğitimsel buluyorum ve sizi tebrik ediyorum. Öyle bir şey yazıyorsunuz ki bazen birilerine cuk diye oturuyor. Adeta birilerine kapak oluyor ve bakıyorlar içine acaba bedava çıktı mı diye. Daldan dala konup gönül eğlenmez, bir sevgili yeter başka istemez, ha hani soruyorsunuz ya yazınızda her gün aynı pilav yenilir mi diye... Evet iki gönül bir olunca nasıl samanlık seyran oluyorsa, iki kalp bir olunca, hergün aynı pilav da yenir, cacıkta içilir, hatta tatlı olarak da künefe bile iyi gider. Sevgiyle sevgiliyle birlikte içilen nir bardak suda bile mutluluk vardır.

0 1 Cevap Yaz
BODRUM AKŞAMLARI 27 Kasım 2017 23:21

Aşkta sevgide evlilikte birliktelikte ya da flörtde arkadaşlıkta her gün aynı pilav yenirmi diye bir tabir olmaz olamaz da. Bunu ancak sorumsuz duygusuz ve basit insanlar düşünebilir. Mesela benim bir sevgilim olsa asla onu aldatamam, insan sevdiğinin üstüne gül koklarmı yaa, bu tamamiyle karakter meselesidir, ben yapamam ya kendime yakıştıramam, kalıbıma yakıştıramam. Ah alamam, bu dünya neyse de, bir de bunun öbür tarafı mobalı var.Sevdiğim yanımda olsun başka bir şey istemem. Ne dünyanın servetini, ne de ahretin cennetini. Yanımda sevdiğim olsun, IMFye milyon dolar borcum olsun.Sevelim sevilelim ama sevdiğimizin kıymetini bilelim. Üç kuruşluk sahte öpüşlere gülüşlere ne kendi şerefimizi erkeklik onurumuzu satalım, ne de bize inanan güvenen masum aşklarımızı sevgililerimizi üzelim.Sevmek sevilmek bir tabak bulgur pilavına birlikte kaşığı saplamak ve bir baş soğanı yumrukla kırıp da en iç kısmını sevgiliye vermek gibidir. Ha soğan yiyemem derseniz,valla yemekte soğan caddede doğan...

0 0 Cevap Yaz
BODRUM AKŞAMLARI 27 Kasım 2017 17:56

Hani pilavdan dönenin kaşığı kırılsın derler ya, Ben de diyorum ki tek gecelik aşklar için, sevdiğini aldatan sözüm pna erkek müsvettelerinin de kalemi kırılsın. Hiç bir zaman hiç bir kadını bir gönül eğlendirmek için asla kullanamam, duygularıyla oynayamam. Seviyorsam Adam gibi severim, saygı önce gelir, sevgi ardından ve en son aşk gelir. Karşınızdaki insana verdiğiniz değerin karşılığını almak istiyorsanız, o insanın umutlarıyla, bakışlarıyla ve kalbiyle asla oynamayın. Sadece Adam olun ve Adam gibi sevin.

0 0 Cevap Yaz
Hüseyin BOZKURT 27 Kasım 2017 15:16

Diğer aşklara göre bemde derin bir etki yaratmış ve yanındayken mutlu olduğum, huzur bulduğum bir aşk için gerekirse drğil evliliğimi, dünyaları yıkarım. Benim için sex de cinsellik de hep ikinci plandadır. Sevgilyle saygıyla candan yürekten aşık olduğum bir kızı hiç bit zaman bir nesne ve bir obje olarak nitelendiremem. O benim canımdır ve hiç bir şey ondan değerli ve kıymetli değildir. Ja olum evlisin diyecekler olabilir, ya demekki karşına öyle biri çıkıyor ki sen onun için amade oluyorsun. Sevmek suç mu ya belki görücü usulü evlendim mutlu değilim, ne yani karşımıza gerçekten tapılacak bir kadın çıktı da ben mi sevmedim. Eğer ki kalbiniz ve hatta tüm hücreleriniz ona gidin m diyorsa hiç vakit kaybetmeden ona gidin ve bir tencere bulgur pilavına, hayatınızın anlamıyla birlikte vurun kaşığı. Seviyorsanız bu günlük, bir günlük değil, ömürlük sevin.

0 0 Cevap Yaz
AŞKSIZ PRENS 27 Kasım 2017 15:03

Yani bir erkek olarak ve tabikide 44 yaşında 2.evliliğini, ikinci baharını yaşayan bir erkek olarak bir an ben de bu yazıyı okuduktan sonra kenfimden şüphelendim. Bende mi öyleyim yoksa lann diye kendime sordum,. Ama ben öyle değilim ya, ben seven kadın canlısıyım, ben aşkımın heyecanlısıyım, karşımdaki bir kadın beni çok derinden etkilemişse emişse, daha önceki aşklarımda, evliliklerimde o kadındaki elektriği enerjiyi samimiyeti, dürüstlüğü ve herşeyden önce sevgiyi bulamamışsam, üzgünüm yeni aşklar için, kalbimin sahibine doğru yıkarım yüm limanları ve ona doğru tüm fırtınaları atlatarak giderim. Yani benim için her şey cinsellik sex değil. Yanında mutluysam, yanında huzurluysam, yanında elim ayağım titriyorsa, yanında kalbim deli gibi atıyorsa olay bitmiştir. Demekki pnda beni etkileyen hiç bir kadında olmayan bir şey var ki gece gündüz onu düşünüyorum. Ben bulgur pilavını da pirinç pilavını da çok severim, ama sevdiğim saydığım aşkımı, hiç bir şeye değişmem.

0 0 Cevap Yaz
alinti yazarlar ALINTI YAZARLAR
hava durumu HAVA DURUMU
anket ANKET

e-gazete E-GAZETE
sayfalar SAYFALAR
arşiv HABER ARŞİVİ
linkler LİNKLER
duyurular DUYURULAR
Bu haber ilginizi çekebilir! Kapat


Eskişehir ve Eskişehirspor haberleri için gerçek kaynağınız Son Haber Gazetesi