Eskişehir Ticaret Odası, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği tarafından verilen Akreditasyon kapsamında yılda iki kez düzenlediği Üye Memnuniyeti Anketi'ni geçtiğimiz ay yineledi. Ankette ETO bünyesindeki üyelere Oda'nın verdiği hizmetler, yaptığı açıklamalar ve sağladığı faydalar hakkında çeşitli sorular soruldu. Odanın düzenlediği eğitimlere katılımının, üyelerin haberleşme tercihlerinin, üyelerinin sorunlarının sorulduğu ankette rassal örnekleme sistemi ile yüz yüze ve telefonla görüşme yöntemi veri toplandı. Odunpazarı ve Tepebaşı'nda yapılan anketlere göre ETO'nun hizmetlerinden memnuniyet ve çok memnuniyet duyan üyelerin oranı Türkiye ortalamasının üzerinde bir düzeyde rakam ile yüzde 80,4 oldu. Az memnun olan üyelerin oranı olan yüzde 8,9'luk pay da eklendiğinde, ETO'dan genel memnuniyet oranı yüzde 89,3'e çıktı. Ankette üyelere Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler'in performansına dair de sorular soruldu. Oda Başkanı'nın performansını başarılı buluyor musunuz?' sorusuna verilen cevaplarda da Türkiye ortalamasının üzerinde bir sonuç çıktı. Ankete göre Oda Başkanı'nı 'Başarılı' bulan işletmelerin oranı yüzde 77,2 olarak tespit edildi. Üye memnuniyet anketi sonuçları hakkında değerlendirmede bulunan ETO Başkanı Metin Güler, 'Yeni dönem için bütün üyelerimizi kapsayacak yine birçok projeler hazırladık. Örneğin ETOKART ile üyelerimize ayrıcalıklar sağlayacak yeni hizmetler sunacağız. Üyelerimizi avantajlı fiyatlardan yararlandıracak, üye odaklı hizmetimizi daha ileri ulaştıracağız. Sektörel Meclisler ve İhtisas Sanayi Bölgeleri gibi birçok kalıcı yapı ve eser için de hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Üyemizin iyi günlerinde de kötü günlerinde de yanında olmaya devam edeceğiz' diye konuştu. HM
Editör: TE Bilisim